استفاده از دستگاه آب شيرين كن كشاورزي و مزاياي آن

اخبار برتر معماري و سازه جهان را در اين وبگاه دنبال كنيد.

استفاده از دستگاه آب شيرين كن كشاورزي و مزاياي آن

۷ بازديد

(براي درك بيشتر از مديريت كردن تاثيرات منفي شوري آب توسط آب مغناطيسي حتما فيلم بالا را مشاهده بفرماييد.اين فيلم مصاحبه با كشاورزان بزرگواريست كه از آبياري مغناطيسي استفاده كرده اند و رضايت خويش را در اين فيلم اعلام نموده اند) كاربرد دستگاه آب شيرين كن كشاورزي با كمال تأسف شوري و سخت بودن آب …

استفاده از دستگاه آب شيرين كن كشاورزي و مزاياي آن https://atie-energy.com/استفاده-از-دستگاه-آب-شيرين-كن-كشاورزي-و/ https://atie-energy.com/استفاده-از-دستگاه-آب-شيرين-كن-كشاورزي-و/#respond شركت آتيه انرژي Sat, 19 Sep 2020 08:33:50 0000 اخبار https://atie-energy.com/?p=302 (براي درك بيشتر از مديريت كردن تاثيرات منفي شوري آب توسط آب مغناطيسي حتما فيلم بالا را مشاهده بفرماييد.اين فيلم مصاحبه با كشاورزان بزرگواريست كه از آبياري مغناطيسي استفاده كرده اند و رضايت خويش را در اين فيلم اعلام نموده اند) كاربرد دستگاه آب شيرين كن كشاورزي با كمال تأسف شوري و سخت بودن آب …

(براي درك بيشتر از مديريت كردن تاثيرات منفي شوري آب توسط آب مغناطيسي حتما فيلم بالا را مشاهده بفرماييد.اين فيلم مصاحبه با كشاورزان بزرگواريست كه از آبياري مغناطيسي استفاده كرده اند و رضايت خويش را در اين فيلم اعلام نموده اند)

كاربرد دستگاه آب شيرين كن كشاورزي

با كمال تأسف شوري و سخت بودن آب قنات‌ها و چاه‌ها موجب شده است كه كشت در مزارع كشاورزي نقاط متعدد كشور غير قابل انجام باشد و اين بحث زمين داران و باغ داران آن مناطق را با مشكلات اديده اي مواجه كرده است. با بهره گيري از دستگاه آب تصفيه كن كشاورزي اسمز معكوس، بدست آوردن آب براي گلخانه‌ها و كشاورزي در بخش‌هاي كه آب شيرين به مقدار كافي وجود ندارد، كاربردي است.

با بهره گيري از دستگاه آب شيرين كن كشاورزي ro اسمز معكوس سختي آب به صورت چشم گيري كاهش مي يابد و آب ايده آل براي كشاورزي خواهيد داشت. و با توجه به عملكرد اين دستگاه توليد به طور قابل توجهي افزايش مي يابد. نا گفته نماند به دليل بالا رفتن بازدهي در توليدات كشاورزي با بهره گيري از آب تصفيه كن، در اولين سال نصب تمامي مخارجي كه براي تهيه دستگاه استفاده شده است بر خواهد گشت.

بيشتر بخوانيد: آنتي اسكالانت چيست؟ فروش آنتي اسكالانت 

نوع كار و مواد مصرفي آب تصفيه كن صنعتي

بهترين راه براي شيرين كردن آب‌هاي شور، نسبتا شور و آب دريا اسمز معكوس است كه از ممبران استفاده مي‌شود. طرز كار استفاده از اسمز معكوس به اين شكل است كه مواد معدني و سرگردان را به صورت فيزيكي از املاح آب تفكيك مي‌كند و املاح موجود را به وسيله غليظ كردن آب از ممبران خارج مي‌كند كه به قول معروف پساب سيستم است و آبي كه از ممبران خروج مي‌كند آب شيرين است و مي‌توان براي كشاورزي، دامداري، آب شرب در كارخانه جات استفاده مي‌شود.

استفاده كنندگان در اين نوع از آب براي كشاورزي، گلخانه‌ها و باغات زراعي براي شيرين كردن آبهاي شور جهت بالا بردن كيفيت زمين دو افزايش بار محصولات و علاوه بر اين نكات براي مقابله با شوره گذاري زمين استفاده مي‌شود.

ناگفته نماند كه روش آب شيرين كن، آب مورد استفاده مارا به كم‌ترين درجه از سختي مي‌رساند و با برنامه‌اي كه روي دستگاه نصب شده است مي‌تواند به آساني شوري و سختي آب را كم و زياد كند كه در اين مسير از روش TDS متر آنلاين بهره گيري مي‌شود كه كيفيت آب محصولات را مي‌توان در آن واحد چك كرد.

تلفكس جهت مشورت: ۰۲۱۸۸۴۲۰۸۷۸

https://atie-energy.com/استفاده-از-دستگاه-آب-شيرين-كن-كشاورزي-و/feed/ 0

منبع :آتيه انرژي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.