با توجه به پروژه تحقيقات ملي آسيب شناسي گروه استاني خبرگزاري آنا از شهركرد آموزش مجازي به گفته علاقمندان دانشگاه آزاد اسلامي ، با مشاركت دكتر محمدمهدي طهرانچي ، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي ، معاون علمي ، مهندسي و كشاورزي ، رئيس گروه الكترونيك دانشگاه آزاد اسلامي ، مدير مركز تحقيقات ، برنامه ريزي و …
منبع: سايت كردوار نيوز
ارائه پروژه ملي پژوهشي آسيبشناسي آموزش مجازي
ارائه پروژه ملي پژوهشي آسيبشناسي آموزش مجازي https://kordavar.ir/ارائه-پروژه-ملي-پژوهشي-آسيبشناسي-آمو/ كردوار نيوز Sun, 05 Sep 2021 18:39:40 0000 اخبار فرهنگي https://kordavar.ir/ارائه-پروژه-ملي-پژوهشي-آسيبشناسي-آمو/
با توجه به پروژه تحقيقات ملي آسيب شناسي گروه استاني خبرگزاري آنا از شهركرد آموزش مجازي به گفته علاقمندان دانشگاه آزاد اسلامي ، با مشاركت دكتر محمدمهدي طهرانچي ، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي ، معاون علمي ، مهندسي و كشاورزي ، رئيس گروه الكترونيك دانشگاه آزاد اسلامي ، مدير مركز تحقيقات ، برنامه ريزي و …
منبع: سايت كردوار نيوز
ارائه پروژه ملي پژوهشي آسيبشناسي آموزش مجازي
با توجه به پروژه تحقيقات ملي آسيب شناسي گروه استاني خبرگزاري آنا از شهركرد آموزش مجازي به گفته علاقمندان دانشگاه آزاد اسلامي ، با مشاركت دكتر محمدمهدي طهرانچي ، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي ، معاون علمي ، مهندسي و كشاورزي ، رئيس گروه الكترونيك دانشگاه آزاد اسلامي ، مدير مركز تحقيقات ، برنامه ريزي و تعالي در علوم انساني و هنر و ساير مديران ارشد دانشگاه آزاد اسلامي ، پرديس لردگان توسط بيژن خليل مقدم ، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان محقق معرفي شد.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي پرديس لردگان گفت: پروژه ملي بررسي آسيب شناسي آموزش مجازي شامل چهار گزارش علمي و 60 اينفوگرافيك است كه معايب آموزش مجازي ، ميزان پذيرش و كاربرد آموزش مجازي ، ميزان رضايت كاربر و سواد مجازي و ارائه طيف وسيعي از راه حل هاي خلاقانه را بررسي مي كند. كارفرماي اين مطالعه ملي ، معاون علوم انساني و هنر سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي است كه در آگوست 2016 آغاز و در ژوئن 1400 به پايان رسيد.
بيژن خليل مقدم افزود: “اين مطالعه تعدادي راه حل را شناسايي كرده است كه اغلب مبتني بر خلاقيت است و مهمترين كاستي هاي آموزش مجازي در دانشگاه آزاد اسلامي را با رويكردهاي اكتشافي شناسايي كرده است. مخازن تعالي بشردوستانه و هنري و كاركنان روابط عمومي دانشگاهي.
وي در مورد اجراي پروژه گفت: در اولين گام ، متن 280 مصاحبه در MAX.QDA 2020 كدگذاري شد و در سه مرحله ، كدگذاري باز ، محوري و انتخابي ، 1093 كد آسيب و 396 كد راه حل طبقه بندي و طبقه بندي شد. طبقه بندي شده.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي پرديس لردگان ادامه داد: يك پرسشنامه با س questionsالات نوع ليكرت براي اعتبار مدل تحقيق و اولويت بندي آسيب ها تدوين شد و در مجموع 49 نمونه با 690 پاسخ به گروه دانشگاه ارسال شد. ما همچنين يك پرسشنامه براي بررسي و اندازه گيري ميزان پذيرش و استفاده از آموزش مجازي توسط كاربران ارسال كرديم و در مجموع 508 پاسخ دريافت كرديم. بخش كمي با كمك نرم افزار SPSS20 و Excel مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت و پيشنهاداتي براي بهبود چهار مجموعه بستر ، برنامه ، رديابي و ارزيابي ، نظارت و پشتيباني و ارتقاء و توسعه بر اساس وفاداري كاربران ارائه شد.
خليل مقدم يادآور شد: رئيس دانشگاه آزاد اسلامي دكتر محمدمهدي تهرانچي ، با توجه به نتايج مطالعه مهم ، ادامه مراحل بعدي پروژه را ضروري دانست و طيف وسيعي از مشكلات مربوط به توسعه فضاي مجازي از جمله فناوري اطلاعات و ارتباطات جديد را بيان كرد. ، ابزارهاي جديد فناوري اطلاعات و ارتباطات ، نقش كرونا در آموزش و پرورش. اين دانشگاه به عنوان بازيگري فعال در زمينه تغيير فناوري مجازي ، آموزشي ، آموزش الكترونيكي ، آموزش الكترونيكي و يادگيري الكترونيكي هوشمند.
انتهاي پيام / 4121/4062 /
منبع: سايت كردوار نيوز
ارائه پروژه ملي پژوهشي آسيبشناسي آموزش مجازي