ضرورت افزايش همكاري‌ پليس‌ ايران و كويت براي مقابله با قاچاق مواد مخدر

اخبار برتر معماري و سازه جهان را در اين وبگاه دنبال كنيد.

ضرورت افزايش همكاري‌ پليس‌ ايران و كويت براي مقابله با قاچاق مواد مخدر

۶ بازديد

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا بر لزوم افزايش همكاري متقابل به منظور تبادل سريع اطلاعات بين پليس تخصصي جمهوري اسلامي ايران و كويت تأكيد كرد. به گزارش ديباروز ، سردار مجيد كريمي وي در نشست دو جانبه روساي پليس مبارزه با مواد مخدر ايران و كويت كه به صورت ويدئو كنفرانس برگزار شد …

ضرورت افزايش همكاري‌ پليس‌ ايران و كويت براي مقابله با قاچاق مواد مخدر https://dibarooz.ir/ضرورت-افزايش-همكاري‌-پليس‌-ايران-و-كو/ ديباروز Sun, 11 Apr 2021 12:23:56 0000 حوادث https://dibarooz.ir/ضرورت-افزايش-همكاري‌-پليس‌-ايران-و-كو/ رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا بر لزوم افزايش همكاري متقابل به منظور تبادل سريع اطلاعات بين پليس تخصصي جمهوري اسلامي ايران و كويت تأكيد كرد. به گزارش ديباروز ، سردار مجيد كريمي وي در نشست دو جانبه روساي پليس مبارزه با مواد مخدر ايران و كويت كه به صورت ويدئو كنفرانس برگزار شد …

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا بر لزوم افزايش همكاري متقابل به منظور تبادل سريع اطلاعات بين پليس تخصصي جمهوري اسلامي ايران و كويت تأكيد كرد.

به گزارش ديباروز ، سردار مجيد كريمي وي در نشست دو جانبه روساي پليس مبارزه با مواد مخدر ايران و كويت كه به صورت ويدئو كنفرانس برگزار شد ، با ابراز خرسندي از اين فرصت اظهار داشت: “اميدواريم كه با همكاري يكديگر اقدامات مناسب را مبارزه با قاچاق مواد مخدر در كشور. ” منطقه “

وي با اشاره به حجم وسيع كشت و توليد مواد مخدر در افغانستان و لزوم افزايش همكاري هاي دو جانبه در مبارزه با پديده بد سرنوشت قاچاق مواد مخدر ، گفت: “حجم واردات و قاچاق مواد مخدر از افغانستان و پاكستان به خاك جمهوري اسلامي. ايران در سطح بالايي قرار دارد. ” بيشتر داروهاي وارداتي از افغانستان به ايران قاچاق است و به كشورهاي منطقه و اروپا حمل مي شود.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در بخشي ديگر از سخنان خود به ميزان كشف مواد مخدر توسط جمهوري اسلامي ايران در سال گذشته و امسال اشاره كرد و اظهار داشت: ميزان مواد مخدر كشف شده توسط جمهوري اسلامي ايران در سال 2020 حدود 1150 تن است و سه مورد در ماه اول 2021 217 تن است ، در حالي كه مقصد ترانزيت بيشتر داروهاي كشف شده كشورهاي خليج فارس از جمله كويت است كه با احتياط و سرعت در كار ضد مواد مخدر از پليس در جمهوري اسلامي ايران از قاچاق اين داروها به كشورهاي منطقه جلوگيري شده است.

كريمي با اشاره به وضعيت داخلي افغانستان و كشف بيش از 20 تن داروي مصنوعي (مت آمفتامين) در سال 2020 از مرزهاي شرقي ايران گفت: همجواري جمهوري اسلامي ايران با افغانستان كه طبق اعلام سازمان ملل . حدود 90٪ ترياك توليد شده در جهان كه فرماندهي پليس مبارزه با مواد مخدر در جمهوري اسلامي ايران را بر عهده داشتند ، از آيه شريفه در سوره مائده الهام گرفته شده است كه مي گويد: “نجات بشر نجات است بشر.” با همه توان و تلاش خود براي مقابله با ورود اين آفت ويرانگر به ايران.

وي همچنين با تأكيد بر ضرورت افزايش همكاري متقابل و ادامه اين جلسات ، بر اهميت تبادل سريع اطلاعات بين پليس تخصصي دو كشور تأكيد كرد و اظهار داشت كه پليس مبارزه با مواد مخدر در جمهوري اسلامي ايران آمادگي كامل براي انجام اين كار را دارد. بنابراين. ارتقا interaction تعامل و تبادل اطلاعات و به ويژه شبكه ها و عوامل قاچاق مواد مخدر در دو كشور اعلام شده است و در همين راستا افسران نقطه كانوني نيز منصوب و وارد دو كشور مي شوند.

سردار سرتيپ محمد قبضرد در تقدير از طرف ايراني براي برگزاري اين نشست ، به تعداد كشف ها در كويت اشاره كرد و گفت: “با توجه به شيوع ويروس كرونا و وجود مشكلات در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و ترانزيت آنها ، خوشبختانه كويت نتايج خوبي در زمينه كشف بدست آمده است. مواد مخدر و دستگيري قاچاقچيان مواد مخدر و كشف بيش از 2 تن شاهدانه در سال 2020 نمونه اي از اين موفقيت ها است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر كويت با اشاره به اينكه منبع برخي از قاچاق مواد مخدر به كويت از طرف اسلامي است ، گفت: “ما مي خواهيم همكاري هاي دوجانبه را افزايش دهيم تا با شبكه هاي اصلي و عوامل قاچاق مواد مخدر برخورد كنيم. و ترانزيت.” جمهوري ايران. در زمينه قاچاق مواد مخدر.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر كويت در جنبه ديگري از سخنان خود به روند رو به افزايش قاچاق قرص هاي مخدر به محموله هاي تجاري اشاره كرد و گفت: كويت مي خواهد تعامل و همكاري با پليس مبارزه با مواد مخدر را در جمهوري اسلامي ايران افزايش دهد. در همه زمينه ها ، اميدواريم با افزايش تبادل اطلاعات در مورد مشتريان شبكه قاچاق مواد مخدر با پليس مبارزه با مواد مخدر جمهوري اسلامي ايران ، در آينده شاهد موفقيت هاي بيشتري باشيم.

در پايان ، محمد ايراني – سفير جمهوري اسلامي ايران در كويت – با تأييد ادامه تعامل با پليس مبارزه با مواد مخدر كويت ، به موضوع توقيف مواد مخدر از شهروندان ايراني در آن كشور اشاره كرد و گفت: “ما مي خواهيم ما به ويژه يك تجارت هستيم. از نظر گمرك ، برگزاري اين جلسه در افزايش همكاري مثبت ارزيابي مي شود و ما از پليس مبارزه با مواد مخدر جمهوري اسلامي ايران براي برگزاري جلسه تشكر مي كنيم. .

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.