چگونه آب شور چاه را شيرين كنيم؟روش‌ كاهش شوري آب در كشاورزي

اخبار برتر معماري و سازه جهان را در اين وبگاه دنبال كنيد.

چگونه آب شور چاه را شيرين كنيم؟روش‌ كاهش شوري آب در كشاورزي

۱۱ بازديد

از بين بردن شوري آب ، مديريت كردن شوري آب و كاهش تاثيرات منفي شوري آب در كشاورزي با استفاده از آب مغناطيسي(افزايش كيفيت و كميت محصولات)   (براي درك بيشتر از مديريت كردن تاثيرات منفي شوري آب توسط آب مغناطيسي حتما فيلم بالا را مشاهده بفرماييد.اين فيلم مصاحبه با كشاورزان بزرگواريست كه از آبياري …

منبع سايت : آتيه انرژي تلاش
چگونه آب شور چاه را شيرين كنيم؟روش‌ كاهش شوري آب در كشاورزي

توليد كننده دستگاه هاي تصفيه آب آتيه انرژي
تصفيه آب صنعتي ، دستگاه تصفيه آب آتيه انرژي

چگونه آب شور چاه را شيرين كنيم؟روش‌ كاهش شوري آب در كشاورزي https://atie-energy.com/روش‌هاي-كاهش-شوري-آب-در-صنعت-كشاورزي-چ/ https://atie-energy.com/روش‌هاي-كاهش-شوري-آب-در-صنعت-كشاورزي-چ/#respond شركت آتيه انرژي Sun, 20 Sep 2020 18:03:55 0000 اخبار https://atie-energy.com/?p=547

از بين بردن شوري آب ، مديريت كردن شوري آب و كاهش تاثيرات منفي شوري آب در كشاورزي با استفاده از آب مغناطيسي(افزايش كيفيت و كميت محصولات)   (براي درك بيشتر از مديريت كردن تاثيرات منفي شوري آب توسط آب مغناطيسي حتما فيلم بالا را مشاهده بفرماييد.اين فيلم مصاحبه با كشاورزان بزرگواريست كه از آبياري …

منبع سايت : آتيه انرژي تلاش
چگونه آب شور چاه را شيرين كنيم؟روش‌ كاهش شوري آب در كشاورزي

توليد كننده دستگاه هاي تصفيه آب آتيه انرژي
تصفيه آب صنعتي ، دستگاه تصفيه آب آتيه انرژي

از بين بردن شوري آب ، مديريت كردن شوري آب و كاهش تاثيرات منفي شوري آب در كشاورزي با استفاده از آب مغناطيسي(افزايش كيفيت و كميت محصولات)

 

(براي درك بيشتر از مديريت كردن تاثيرات منفي شوري آب توسط آب مغناطيسي حتما فيلم بالا را مشاهده بفرماييد.اين فيلم مصاحبه با كشاورزان بزرگواريست كه از آبياري مغناطيسي استفاده كرده اند و رضايت خويش را در اين فيلم اعلام نموده اند)

به آبي ميگويند شور، كه سختي آن به حدي است كه باعث افت محصول مي شود با نظر به شور بودن آب چاه‌ها و مناطق كشاورزي، كشاورزان به دليل غير قابل كشت بودن زمين‌هايشان از مشكلات فراواني رنج مي‌برند. جهت كاهش شوري آب كشاورزي ميتوانيد تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.

از بين بردن شوري آب ، مديريت كردن شوري آب و تاثيرات منفي شوري آباز بين بردن شوري آب ، مديريت كردن شوري آب و كاهش تاثيرات منفي شوري آب در كشاورزي با استفاده از آب مغناطيسي

روش‌هاي مرسوم رايج در كشورهاي دنيا جهت كاهش شوري آب كشاورزي و روش كاهش شوري آب با آب مغناطيسي توانسته است تا حدودي رضايت نسبي كشاورزان را جلب كند. در هر حالتي چه آب شور و چه آب شيرين آبياري مغناطيسي مي تواند باعث افزايش كيفيت و كميت محصول كشاورزي شود

براي استفاده از روش مناسب براي تصفيه آب كشاورزي لازم به ذكر است تا هر ميزان و مقداري كه بشود شوري آب را كاهش داد به هدفمان كه دستيابي به محصول بهتر و بيشتر در كشاورزي است نزديك تر شده ايم.

چگونه آب شور چاه را شيرين كنيم؟روش‌هاي مورد استفاده در صنعت كشاورزي جهت تصفيه آب كشاورزي و رفع شوري آب كشاورزي و چاه

چگونه آب شور چاه را شيرين كنيم؟

رفع شوري آب كشاورزي و چاه، با توجه به شرايط آب و خاك و همچنين مقرون به صرفه بودن محصول روش‌هايي كه در صنعت كشاورزي استفاده مي‌شود جهت تصفيه آب كشاورزي عبارت است از:

  • استفاده ازدستگاه آب شيرين كن كشاورزي اسمز معكوس RO

در مناطقي كه دسترسي به آب‌هاي شيرين سخت شده است وآب داراي ec بالايي است به منظور تهيه آب براي مصارف گلخانه‌اي و كشاورزي از دستگاه آب شيرين كن اسمز معكوس استفاده مي‌شود.

با بهره گيري از آب شيرين كن كشاورزي اسمزمعكوس مقدار شوري آب تا ۹۸ درصد كاهش مي‌يابد. آب مناسب با كشت وزرع بدست خواهد آمد. بازدهي توليد محصولات كشاورزي در اين روش استفاده از دستگاه آب شيرين كن كشاورزي اسمز معكوس به صورت كاملاً چشمگيري افزايش مي‌يابد.

بيشتر بخوانيد: ساخت آب شيرين كن با استفاده از باتري

رفع شوري آب كشاورزي و چاه با استفاده از دستگاه آب شيرين كن كشاورزي اسمز معكوس ROقابليت‌ها و توانايي‌هاي دستگاه آب شيرين كن كشاورزي اسمز معكوس در رفع شوري آب كشاورزي و چاه

آب شور را چگونه شيرين كنيم يا راههاي كاهش ec آب

با نظر به قابليت‌ها و توانايي‌هاي دستگاه آب شيرين كن كشاورزي اسمز معكوس در به حداقل رساندن شوري آب و جلوگيري از، از بين رفتن درختان و فرسايش خاك استفاده از آن به شدت توجيه اقتصادي دارد و به كشاورزان توصيه مي‌شود.

چگونه شوري آب را كم كنيم؟بكارگيري تكنولوژي آبياري مغناطيسي و نقش آن در كاهش تاثيرات منفي شوري آب در كشاورزي

چگونه شوري آب را كم كنيم؟ ( آبياري مغناطيسي )

لازم به ذكر است با توجه به اينكه تهيه آب شيرين كن نياز به هزينه اوليه دارد و نگهداري آن نيز شامل مواد مصرفي مي‌باشد لذا براي اينكه صرفه اقتصادي داشته باشد بهتر است فقط براي كشت محصولات با ارزش سراغ آب شيرين برويم. به عنوان مثال محصولات گلخانه‌اي كه بازگشت سرمايه دارد بهترين راه براي پايين آوردن هدايت الكتريكي استفاده از آب شيرين كن مي‌باشد.

براي اينكه بتوانيم قيمت دقيق دستگاه تصفيه آب كشاورزي را خدمت خريداران محترم مشخص كنيم بايد آناليز كامل آب و همچنين نياز دقيق آب را در شبانه روز بدانيم تا طراحي دقيق آب شيرين كن را انجام دهيم.

شركت مهندسي آتيه انرژي تلاش از سال ۷۹ در زمينه ساخت دستگاه‌هاي آب شيرين كن در كشور فعاليت نموده است و تاكنون پروژه‌هاي موفقي در اين زمينه ارائه نموده است. ساخت دستگاه‌هاي با كيفيت و همچنين ارائه خدمات پس از فروش ممتاز از ويژگي‌هاي منحصر بفرد شركت آتيه انرژي تلاش مي‌باشد.

  • استفاده ازپكيج مغناطيسي و بكارگيري تكنولوژي آبياري مغناطيسي جهت كاهش تاثيرات منفي شوري آب در كشاورزي

ساده ترين راه تصفيه آب شور استفاده از آبياري مغناطيسي 

با بالا بردن حلاليت آب شوري آب كم مي‌شود و بعد نفوذپذيري آب درون خاك بالا مي‌رود و نتيجتاً عمل خاكشويي بهتر اتفاق مي افتد و اثر چشمگيري در بازدهي مصول اتفاق مي افتد، به همين منظور مي‌بايست از پكيج مغناطيسي استفاده نمود.

در شرايطي كه كشاورزان توان پرداخت مبلغ آب شيرين كن را نداشته باشند بايد در فكر مديريت كردن شوري آب باشند تا كمترين ضرر و خسارت را از شوري آب ببينند.

با توجه به اين كه شور شدن آب مي‌تواند محصول كشاورز را پايين بياورد و بعد از مدتي خاك را نيز شور كند كه قابل استفاده در كشاورزي نباشد بايد هزينه‌هاي منفي شوري آب را كم كرد.

استفاده از پكيج مغناطيسي و بكارگيري تكنولوژي آبياري مغناطيسي جهت كاهش تاثيرات منفي شوري آب در كشاورزياستفاده از آبياري مغناطيسي جهت بالا بردن كيفيت و كميت محصول توليدي و كاهش تاثيرات منفي شوري آب در كشاورزي

با توجه به اين كه اكثر دانشمندان متخصص در زمينه آبياري تحت فشار بر اين عقيده استوار هستند كه آب مغناطيسي هم مي‌تواند پيشگيري كند از ايجاد رسوب در مسير لوله‌ها به ساير تاثيرات مثبت آب مغناطيسي نيز ايمان دارند. كما اينكه در چند سال گذشته پروژه‌هاي كارشناسي ارشد و دكتري در اين زمينه تعريف شده است.

به عنوان مثال در كشت يونجه زماني كه ‌اي سي آب بالا مي‌رود برگ سوزي در يونجه اتفاق ميوفتد كه ثابت شده است در پروژه‌هاي كه در روي كشت يونجه كار شده است با آب مغناطيسي هم برگ سوزي از بين رفته است و هم محصول چند روز زود رس تر شده است.

شركت آتيه انرژي تلاش مفتخر است پروژه‌هاي زيادي در اين زمينه به اجرا رسانده است كه مي‌توانيد براي ارائه مسائل كارشناسي با تلفن‌هاي شركت تماس بگيريد.

بيشتر بخوانيد: روش‌هاي تصفيه خانه‌هاي فاضلاب صنعتي

لازم به ذكر است كه امروزه كشاورزي تبديل به يك علم شده است و هر كشاورزي با غلم روز جلو برود پيشرفت بيشتري در كارش خواهد داشت.

متاسفانه در چند سال گذشته شاهد اين بوده‌ايم كه كشاورزان محترم با صرف هزينه‌هاي سنگين تصميم به حفر چاه نموده‌اند و بعد از اين كه به آب رسيده‌اند متوجه اين شده‌اند كه آبي كه استحصال كرده‌اند داراي شوري بالا مي‌باشد و نظر به اين كه كشاورزي با آب شور هيچ گونه صرفه اقتصادي ندارد.

لذا در فكر تصفيه آب كشاورزي افتاده‌اند و بر اساس اينكه هر محصولي يك آب خاص با آناليز خاصي لازم دارد براي كشت و برداشت مناسب ما مي‌توانيم مناسب‌ترين راه و اقتصادي‌ترين راه را براي تصفيه آب كشاورزي انتخاب نمايم.

در ابتدا لازم است يك آناليز كامل از آب در دست داشته باشيم كه اين آناليز هم شامل آناليز مواد ميكروبي داخل آب مي‌باشد و همه محاسبه فلزات سنگين موجود داخل آب.

اگر بتوانيم با صرف يك هزينه معقول آب را براي كشاورزي به مرحله استاندارد برسانيم مي‌توانيم بهره برداري مناسبي از آن خاك و آب داشته باشيم. بر اساس اين مسئله تاكنون توانسته‌ايم پروژه‌هاي خوبي در كشاورزي به ثمر برسانيم.

استفاده از آبياري مغناطيسي در بيست سال اخير تبديل به يك روش مرسوم در كشاورزي شده است و با توجه به اينكه هزينه بالايي ندارد تبديل به يك روش مناسب جهت كاهش تاثيرات منفي شوري آب در كشاورزي شده است و حتي كشاورزاني كه مشكل شوري آب هم ندارند از اين روش استفاده ميكنند جهت بالا بردن كيفيت وكميت محصول توليدي.

در اين سيستم چند بلوك مغناطيسي و يك سختي گير الكترونيكي نصب مي شود -انتخاب تعداد بلوك مغناطيسي بستگي به سايز لوله اب دارد

به عنوان مثال براي لوله ۶ اينچ ۴ عدد بلوك مغناطيسي و يك عدد رسوبزداي الكترونيكي بايد در خروجي استخر نصب شود

تاثيرات مثبت آب مغناطيسي در كشاورزي

در عكس زير تاثيرات مثبت استفاده از آبياري مغناطيسي را شرح داده ايم كه براي رسيدن به اين نتايج كار كارشناسي و تحقيقاتي زيادي صورت گرفته است و كتابهاي زيادي به رشته تحرير درآماده است.

روش كاهش شوري آب

 

تفاوت كيفيت  محصول گندم زماني كه از آب مغناطيسي استفاده شده با آبياري معمولي آب مغناطيسي و تاثير در كيفيت محصول

تفاوت كيفيت  محصول گندم زماني كه از آب مغناطيسي استفاده شده با آبياري معمولي

چگونه شوري آب كشاورزي را شيرين كنيم، يك سوالي است كه ذهن خيلي از كشاورزان عزيز را مشغول نموده است. ما سعي كرده ايم در اين ۲۰ سالي كه از سابقه شركت گذشته است بهترين راهكار را به كشاورزان عزيز و زحمتكش ارائه بدهيم. كارشناس‌هاي فني شركت آماده پاسخ گويي به سؤال‌هاي شما عزيزان هستند.

تفاوت كيفيت در نوع ابياري تفاوت كيفيت در نوع ابياري

تلفكس: ۰۲۱۸۸۴۲۰۸۷۸

ارتباط از طريق واتس آپ: ۰۹۱۲۱۱۵۱۱۳۷

لينك تلگرام ارتباط با ما: @Zeinodin_javad

منبع سايت : آتيه انرژي تلاش
چگونه آب شور چاه را شيرين كنيم؟روش‌ كاهش شوري آب در كشاورزي

توليد كننده دستگاه هاي تصفيه آب آتيه انرژي
تصفيه آب صنعتي ، دستگاه تصفيه آب آتيه انرژي

https://atie-energy.com/روش‌هاي-كاهش-شوري-آب-در-صنعت-كشاورزي-چ/feed/ 0

منبع :آتيه انرژي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.