شركت شيشه ايمني شرق

اخبار برتر معماري و سازه جهان را در اين وبگاه دنبال كنيد.

شركت شيشه ايمني شرق

۷۰ بازديد

شركت شيشه ايمني شرق با مديريت محمد استقبال در سال ۱۳۷۲ در مشهد و در زميني به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع تاسيس شده و فعاليت توليدي خود را در زمينه توليد شيشه هاي سكوريت ساختماني و صنعتي از قبيل شيشه هاي بخاري ، اجاق گاز ، پروژكتور و … مطابق با استاندارد جهاني آغاز نمود. در سال ۱۳۷۴ براي اولين بار در ايران موفق به كسب اولين نشان استاندارد ملي براي شيشه هاي ۱۰ ميل ساختماني گرديد. به منظور توسعه واحد توليدي ۱۳۷۸ ساختمان جديد شامل سالنهاي توليد چاپ سيلك ، برش كاري و پرداخت شيشه احداث شد . در سال ۱۳۷۹ با وارد نمودن كوره هوريزانتال براي اولين بار در استان خراسان موفق به توليد شيشه هاي تخت و خم به ابعاد ۲۴۴* ۳۶۰ سانتيمتر مطابق با استانداردهاي روز دنيا گرديد.

در سال ۱۳۸۰ با وارد نمودن يك دستگاه ميز برش CNC از كشور ايتاليا امكان برش انواع شيشه ها با دقت بالا و با خطاي كمتر از يك صدم ميليمتر به صورت گونيا و دقيق فراهم شد.

در سال ۱۳۸۲ با وارد نمودن خط توليد پيشرفته و كاملا اتوماتيك شيشه هاي دو و چند جداره و توليد اين محصولات اين شركت گام بزرگي به منظور جلب رضايت مشتريان خود برداشت .

در سال ۱۳۸۳ به منظور توسعه مجدد زميني به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع در مجاورت واحد توليدي خريداري شده و مورد بهره برداري قرار گرفت .

ايمني شرق در سال ۱۳۸۳ موفق به دريافت گواهينامه ISO 9001 – ۲۰۰۰ مديريت كيفيت از شركت URS انگلستان شد و در سال ۱۳۸۵ به عنوان واحد نمونه برتر استاندارد از سوي اداره استاندارد و تحقيقات صنعتي استان خراسان انتخاب گرديد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.