براي اعتلاي ورزش و نام ورامين از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد

اخبار برتر معماري و سازه جهان را در اين وبگاه دنبال كنيد.

براي اعتلاي ورزش و نام ورامين از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد

۲۱ بازديد

به گزارش خبرگزاري ديباروز از تهران؛ در ابتداي اين نشست رئيس اداره ورزش و جوانان با تمجيد از حضور نماينده خانواده ورزش اظهار داشت: مكاني بسيار خوشحال كننده است كه مردي از مردم براي اطلاع از مشكلات ورزشكاران بيايد و اين اميد را در قلب ها زنده نگه مي دارد. بود. ابراهيم شيركند افزود: متأسفانه …

براي اعتلاي ورزش و نام ورامين از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد https://dibarooz.ir/براي-اعتلاي-ورزش-و-نام-ورامين-از-هيچ-كوش/ ديباروز Fri, 15 Jan 2021 08:59:04 0000 استان ها https://dibarooz.ir/براي-اعتلاي-ورزش-و-نام-ورامين-از-هيچ-كوش/ به گزارش خبرگزاري ديباروز از تهران؛ در ابتداي اين نشست رئيس اداره ورزش و جوانان با تمجيد از حضور نماينده خانواده ورزش اظهار داشت: مكاني بسيار خوشحال كننده است كه مردي از مردم براي اطلاع از مشكلات ورزشكاران بيايد و اين اميد را در قلب ها زنده نگه مي دارد. بود. ابراهيم شيركند افزود: متأسفانه …

به گزارش خبرگزاري ديباروز از تهران؛ در ابتداي اين نشست رئيس اداره ورزش و جوانان با تمجيد از حضور نماينده خانواده ورزش اظهار داشت: مكاني بسيار خوشحال كننده است كه مردي از مردم براي اطلاع از مشكلات ورزشكاران بيايد و اين اميد را در قلب ها زنده نگه مي دارد. بود.

ابراهيم شيركند افزود: متأسفانه منطقه از كمبود زيرساخت رنج مي برد و اين امر مستلزم حمايت نماينده دائمي براي آينده اي درخشان است تا با استفاده از توانمندي هاي موجود كمبودها جبران شود.

وي خاطرنشان كرد: ورامين علي رغم قهرماني و تيم هاي مطرح در ليگ هاي معتبر كشور ، نام و آوازه خود را تثبيت كرده است و ما براي ادامه اين روند بايد تلاش مضاعف داشته باشيم.

وي گفت: جدا از مشكلات سخت افزاري ، كمبود منابع مالي يكي از نگراني هايي است كه ريشه در گذشته دارد.

و شركوند ادامه داد: تاخير در پرداخت حقوق كارمندان و بيمه هم اكنون يكي از مشكلات اداره ورزش است كه در صورت تغيير وضعيت دستگاه هاي اداري با پيگيري هايي كه نماينده در دستور كار قرار مي دهد ، مي توان درآمد ورزش را براي كارمندان ، قهرمانان و تيم ها خرج كرد.

اين مقام مسئول در پايان اذعان داشت: در حال حاضر مدير كل امور ورزش و جوانان استان تهران را عهده دار است و مي تواند با هوشمندي و تجربه خود تغيير دايمي ايجاد كند و اين استقبال جوانان است.

حسين نوش آبادي در ادامه جلسه گفت: ورامين از توانايي بالايي براي ورزش برخوردار است و اين نشان دهنده پتانسيل بالاي جوانان منطقه است.

نماينده سهل فرامين در مجلس گفت: 6 تيم به نام ورامين در بالاترين سطح رقابت با حريفان خود رقابت مي كنند و اين فرصت بايد موجب رونق علاقه مندان و بهترين شرايط براي ساختن آينده شهر شود.

نوش آبادي افزود: “ورزش در ورامين با همه مشكلات رو به جلو است ، به همين دليل بايد از مديريت ، كارمندان و زحمتكشان در اين زمينه قدرداني شود.”

اين بازيگر اذعان داشت: از گذشته تاكنون بسياري از پيشكسوتان براي جوانان تلاش كرده اند و آنها در حال حاضر به ثمر مي رسند و بايد مورد استقبال عزيزان قرار گيرند.

نوش آبادي گفت: “ما در ارتقا the اين ورزش و نام ورامين از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم كرد و براي دستيابي به اهداف با وزير و مدير كل ورزش و مكاتبات كه براي دستيابي به نتيجه در دستور كار قرار گرفته است ديدار كرديم.”

09

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.